tisdag 23 februari 2010

Dockvagnar



























4 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses vilket intresse du har, SÅ häftigt! Jag som är intresserad av vagnar och gör sambo och andra i min omgivning gråhåriga av mitt vagnsprat ligger enormt i lä ; ) Måste nog visa dom din blogg så jag får lite mer förståelse, hehe. /Stina

Nemia sa...

Min man har slitit många hårstrån av huvudet innan han insåg att det var ingen ide att försöka påpeka nått om samlandet ens :-) Nu är han nästan lika skadad som jag, han ringer varje gång han hittar en vagn och han har även kommit hem flera gånger med vagnar som jag inte veta om :-) Så himla kul hobby.

Anonym sa...

Vilken rolig o annorlunda hobby =)!!
Hamnade här på din sida av en slump då jag letar information om de dockvagnar jag har stående och ska göra mig av med. Du kanske kan tipsa om en bra sälj sida eller någon bra sida där jag kan få reda på ålder på de vagnar jag har? Själv tror jag att de är från sent 60-tal eller 70-tal. Lycka till med ditt samlande :).//Nettan

Nemia sa...

NETTAN: Kan du inte maila mig på min mail adress grimo88@hotmail.com kunde inte maila dig över blogger kommentaren.