fredag 18 september 2009

NÅGRA SAMLAR BILDER 2009



















6 kommentarer:

Gitte/Jomppelina sa...

Wow, Nemia, sickna massa vagnar det har blivit med tiden! =)! Och sååå fina!!

Springer runt och puffar lite för min höstutlottning, missa inte att vara med och att sprida det vidare! =)!

Anonym sa...

Hejsan! varför har du låst din andra blogg? Får jag en inbjudan eller????

Här har det hänt massor, jag mailar dig vid tillfälle och berättar...

BTW: den översta sulkyn, blå, beige rutig - exakt sådan hade jag till Benjamin!

//Malin

Yrpannan sa...

Va många fina vagnar du har! Blev ju helt galet glad när jag hittade din sida. Har just köpt min första retrovagn.. en emmaljunga 70talare tror jag. har annars hunnit avverka 4 vagnar :D min dotter är 5 månader. Ja du ser. Hör gärna av dej om du har någon barnvagn som vill ha ett nytt hem! Hör av dej ändå om du vill:P MVH Nathalie

Nemia sa...

Nathalie maila mig gärna, enklare ha kontakt så. grimo88@hotmail.com

Ja de har blivit en del vagnar med åren, började ju med detta beroende kan man nog säga nu, år 2003 då jag väntade min första. Och vid 2006 när jag räkna dom hade jag kommit upp i ca 150 st. Nu är de säkert de dubbla.

:-)

Fashionable Mama sa...

Hejsan Nemia,

Jag lånade en bild från din blogg, jag hoppas det är ok, om inte låt mig veta så tar jag bort den.

Jag satte också in en länk till din blogg, på min blogg.

http://fashionablemama.blogspot.com/2009/10/another-day-looking-for-buggy.html

Så hittar folk dig.

vad underbart många vagnar du haft, jag är bara på min 4:e, dessvärre för att min fina gröna Brio Happy blev stulen i fredags.

Ha en bra vecka!

Tove
www.fashionablemama.blogspot.com

Nemia sa...

TOVE: Det är ok att du lånat bilden och tack för reklamen :-) Kika lite snabbt i din blogg ska kika mer sen när jag får lite egentid. Så synd att du blev av med Happyn, vi köpten en ny happy i just grön sittdel när vi vänta dottern 07, köpte en liggdel i fuxia :-) SÅ fin vagn, har kompakt chassi, men skulle vilja byta mot nya lättvikschassit i svart :-)