lördag 23 maj 2009

90 Talare

Brio Comfort 90/93 års modell, denna inköpt på Kupan i Visby för 50 kr med en hårdlift till.
Dock inte hundra på årsmodellen, men då jag haft en compakt i samma färger som var från 90/93 så sätter jag samma datum här.

Emmaljunga syskonvagn som var i väldigt dåligt skick. (SÅLD)



Emmaljunga syskonvagn -99 (SÅLD)




Brio Sitty i mycket bra skick, finns något skav på chassit men annars inget. Köpte jag på Kupan för 100 kr 090525. (Ska bo kvar)




Paraplysulky av okänt märke. (Har flyttat)


Brio Sitty med ekorrar (Har flyttat)


Brio tvilling sitty. (Säljes inte)


Emmaljunga Nouvell. (SÅLD)


Emmaljunga Igloo. (SÅLD)


Emmaljunga kombi. (Flyttat till en vän)


Emmaljunga Dennis (SÅLD)


Emmaljunga Classic (Ska säljas)


Emmaljunga classic. (SÅLD)



Vagn av okänt märke. (SÅLD)


Brio Duette (SÅLD)


Emmaljunga Coronado (Har flyttat utan betalning ... )


Brio syskonvagn. (SÅLD)


Brio liggvagn "skräcködlan" köpte jag på Kupan i Visby. (Ska säljes)


Brio Sitty (SÅLD)


Brio liggvagn. Köpte jag i sthlm. (SÅLD)


Emmaljunga sittvagn, -00 (SÅLD)


Brio sitty. (Har flyttat till "JagAF")


Emmaljunga Softy. (Har flyttat till "JagAF")


Brio compakt, 90/93. (Har flyttat till "JagAF")


Brio comfort ca -95 (Ska säljas)


Hopplock, Brio comfort. Chassit från 80 talet och klädseln från -99. Fick instruktions manual till klädseln med orginal chassit. (Ska säljas hel eller i delar, andra hjul på nu)



Paraplysulky av okänt märke. Köpt ny -93 (SÅLD)


Brio duo. ca 98-00. Tog jag emot av en dam på Skrubbs Visby. (SÅLD)


Brio Alumina -99. Köpte jag av en mamma på Gotland för 600 kr. Sålde den till en kompis, som i sin tur skänkte den till loppis där jag köpte tillbaka den för 150 kr. (Ska säljas)



Brio Finesse runt 91-94. Köpt på Kupan Visby. (Ska säljas)


Brio sitty. Köpt på Kupan Visby för 80 kr. (SÅLD)


Emmaljunga Viking. (SÅLD)


Emmaljunga tvillingvagn med fullt liggläge. (Ska bo kvar)


Brio (SÅLD)


Emmaljunga Dennis (Som jag håller på att klä om) Bor kvar.


Emmaljunga (Har flyttat)


Emmaljunga Viking. Med grannens hund i bakgrunden ;-) (Har flyttat)


Emmaljunga duo. (Har flyttat till "JagAF")


Emmaljunga Prismo, med extra sittdel.


Emmaljunga duo.

Inga kommentarer: